- Blækklubben

Hvad er Blækklubben
- en gruppe mennesker der ikke længere vil betale for meget for forbrugsstoffer til deres udstyr.

Hvordan fungerer Blækklubben? klik her
Klubbens medlemmer kan her bestille blæk, toner og andre forbrugsstoffer. Som medlem af "Blækklubben" modtager du en e-mail 1-2 dage før der bestilles blæk.

Du kan få uoriginalt blæk og tonere til næsten alle printere, plottere, fax'er og kopimaskiner.
Der er en besparelse på typisk 30-50% ved at benytte uoriginale forbrugsstoffer og producenten garanterer for produkterne.

Logind til medlemssiden

Password

Glemt password?

Bliv medlem
Udfyld og send skemaet. Når du har modtaget en mail med godkendelse af din indmelselse i Blækklubben, kan du bestille billige forbrugsstoffer og inden næste gang klubben bestiller får du besked.

Firma:
Navn:
Adresse:
Postnr/by:
Telefon:

Her skal du vælge et password til din konto:

Password
Gentag

Skift password

Holst Data Service  •  Øsby Nedergade 16, Øsby  •  6100 Haderslev  •  Mob: 40186838  •  Tlf: +45 74584838  •   mail: klubben@holstdata.dk  •  CVR-nummer: 14075348